Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Hogyan történik a fizetés?

Webáruházunkban a termékek kiválasztása és kosárba helyezése után a következő fizetési opciók közül lehet választani:

  • Pay Pal 
  • Banki átutalás a GREEKY bankszámlájára
  • Utánvét – készpénzes vagy bankkártyás fizetés a futárnak
  • Készpénzes fizetés - személyes átvételnél

Hogyan történik a szállítás?

A webáruházunkból megrendelt termékeket futárszolgálattal juttatjuk el Neked a rendeléskor megadott belföldi szállítási címre vagy GLS CsomagPontba. A csomagok kiszállítását szerződött partnerünk, a GLS Hungary végzi, akik a termékeket két alkalommal próbálják meg kézbesíteni a megrendeléskor megadott szállítási címen.

Ingyenes szállítást vállalunk, ha a kosár összértéke eléri a 17.990 Ft-ot, egyéb esetben a szállítás díja 1.190 Ft

Utánvétes fizetés esetén 300 Ft extra kezelési költséget számítunk fel.

Ezen kívül lehetőség van a megrendelt termékeket Foxpost csomagautomatában is átvenni.
Ebben az esetben a szállítás díja: 890 Ft

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?

A szállítás általában 2-4 munkanapot vesz igénybe raktáron lévő termékek esetében.(Előrendelhető termékek esetében 30 nap, mivel a gyártás is több napot vesz igénybe)
 

Foxpost csomagautomata esetében a szállítási idő meghosszabbodhat.(Raktári termékek esetében)

GLS CsomagPontok

Használd  ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsd napi ritmusodhoz! Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!
Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást.

  •  Ha napközben ritkán vagy otthon, és ezért nem tudsz a futárra várni
  • ​ Ha saját időbeosztás szerint szeretnéd az ügyeit intézni
  •  Ha szívesen kihasználnád az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
  • Ha gyakran vagy úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen, több mint 500 helyen találhatóak meg. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatod a Neked legközelebbi átvevőhelyet. 

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Neked, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheted. Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkozni kell az átvételnél. Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehetsz a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét. A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

Az online vásárlás visszaigazolása után a raktáron lévő termékeket (hétfőn és szerdán 17:00-ig beérkező rendelések) heti 2 alkalommal, kedden és csütörtökön adjuk fel, amit a GLS már a következő munkanapon kiszállít a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheted termékeidet átlagosan 2-4 munkanapon belül.

Utánvétes csomagok átvétele
Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheted az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak. 

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

FOXPOST csomagautomata

A FOXPOST egy új, egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely legtöbbször bevásárlóközpontokban érhető el. A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen veheted át online rendelt termékeidet, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Midezt ott, ahol Neked útba esik!

Ami pedig még ennél is szebb: nemcsak időt takarítasz meg, de a környezetet is kíméled, mert nem kell a futárnak házhoz mennie.

Bővebb információ: www.foxpost.hu/csomagatvetel